Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

torsdag den 26. januar 2012

Længe siden, et nyt år er igang


Det er alt for længe siden jeg har lavet et blog indlæg, så nu må jeg vidst hellere lige opdatere lidt! Det nye år er kommet godt igang, hele familien har det godt. Frederik vokser med lynets hast og spiser nu både grød og drikker af kop, altså han bliver så stor!
 Frederik er begyndt at sidde i højstolen ved måltiderne og det er bare så super dejligt syntes han! Så kan man meget nemmere følge med i hvad der sker på bordet og det er os noget nemmere at give ham mad jo!
 Her er han på sin 6 måneders fødselsdag! Meget sjovt at han har den samme dragt på som Karoline havde på, på hendes 5 måneders dag!!
Karoline er en fantastisk storesøster og elsker sin lillebror meget højt!! Jeg er fortsat igang med min kostomlægning, der nu har resulteret i et vægttab på 10 kg og 59 cm er der røget på fordelt på hele kroppen, det er bare så fantastisk!
Jeg leder hele tiden efter nye hobbyer, egentlig ofte fordi det er en god beskæftigelse for hænderne at lave noget om aftenen især så man ikke fristet til at spise noget man ikke burde haha. I øjeblikket er jeg ved at lære og hækle, det er super hyggeligt, ikke så svært men det kræver lige lidt øvelse jo! Jeg har lavet to angry birds i fri fantasi, med inspiration fra en pige på slyngebarn der havde lavet de flotteste angry birds! mine er ikke så fine som hendes men det er da et hæderligt forsøg! Nu har jeg en masse opskrifter på andre hæklede ting som jeg bare må prøve at lave, så håber da jeg kan komme med flere billeder snart! Og så skal jeg forsøge at være lidt mere blog aktiv! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar