Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

torsdag den 30. juni 2011

Første dag på barsel...ENDELIG

Jubiiii endelig kom dagen... den 30 juni... Dagen hvor min barsel endelig kan gå igang! Jeg skulle bare op på skolen og afleverer min eksamensopgave, som jeg selv er ok tilfreds med, nu må vi se hvad karakteren siger om 2 måneder men håber det er gået godt, og så skulle de sidste bøger afleveres på biblioteket, så var det tid til BARSEL! Nøj hvor har jeg set frem til denne dag! Jeg er idag 34+0 (for dem der interesseret i resten af mine mavebilleder, så ligger de på min alm. hjemmeside) dvs. 6 uger til min termin! Min vægt siger vidst +3 kg så det er vel ok når man er så tæt på termin!

Jesper havde også fri idag, så vi valgte at køre i IKEA, I loooooove IKEA, for vi skulle købe skabe til vores nye bryggers og en tremmeseng til lillebror, har godt nok Karoline gamle tremmeseng, men der kan bunder ikke hæves op og det ville jeg gerne have denne gang for at skåne min ryg bare lidt!
Tremmesengen blev den model på billedet. Man kan sænke bunden naturligvis og tage den ene side af på et tidspunkt, rigtig fin seng! Og så var der tilfældigvis tilbud på sådan en god skuffe der passer ned under sengen til fx sengetøj osv. så den købte vi os med. Så skal hans værelse bare lige bygges, det kommer nok haha! Vi fik også købt skabe og lidt små ting med hjem, det er aldrig billigt at være i IKEA, men blev faktisk positivt overrasket over skabene ik var så syndsygt dyre, selvom vi skulle have 6 skabe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar