Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

fredag den 1. juli 2011

Nye bukser til Karoline!

Syns bare lige jeg vil vise de sidste par ting jeg har syet til Karoline. Der skulle gerne komme mere snart, nu har jeg vel forhåbentlig tid til det, og har lige fået en masse fint stof hjem fra USA så nu er det bare om at komme igang med at klippe ud og sy!!

Et par lange bukser som må være en succes, for da Karoline havde dem på i Bilka i sidste uge kom der en fremmed dame hen til mig og sagde: "Hvor har du købt de flotte bukser, dem vil jeg også købe til mit barnebarn" måtte skuffe damen og sige, at dem havde jeg syet selv, haha, hun blev helt trist! Syns os selv de er super søde. Og så er det indtil videre blevet til to par shorts, der skulle gerne komme nogle flere også. Alle bukserne er bare syet med bommuldsstof, og de lyse shorts er med ribkant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar