Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

fredag den 8. juli 2011

1. stranddag i år + nye bukser

Det nye hegn ind til naboen
Nu har vi haft to super dejligt sommerdage i træk så igår måtte mig og Karoline benytte chancen til at tage på stranden for første gang i år!! Jesper havde en aftale med naboen om at skulle bygge hegn færdigt så han kunne ikke komme med, men vi tog derned og Karoline hyggede sig helt vildt og vandet var dejligt varmt. Nysted strand ligger lidt i en bugt så der er altid varmere, og der var ikke vildt mange mennesker.





Så har jeg også fået syet lidt mere tøj til Karoline, to par short er det blevet til, så nu har hun vidst snart nok. Damen vil ikke have noget på med knapper for det er for besværligt så det tøj vi havde til hende vil hun bare ik have på, så derfor måtte jeg jo igang med symaskinen og sy nogle shorts med elastik, det er da selvfølgelig os meget nemmere!! Og så fik jeg syet de første par stykker tøj til lillebror, to par velour bukser i str 62/68 så regner med de kan bruges til vinter. bare med elastik i livet og i benene og med små figurer på det ene knæ!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar