Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

søndag den 17. juli 2011

Skuffelsens dag

Lørdag den 16. juli 2011 en underlig dag til at starte med. Det er 1 år siden jeg fødte sidst, en meget lille dreng på 56 gr i uge 18+3. Det er ikke noget jeg tænker ret meget over mere i hverdagen, ikke efter jeg blev gravid igen, men det er da sådan lidt vemodigt alligevel idag. Men så skulle aftenens koncert med Take That jo løfte humøret med 100% eller mere, nøj jeg havde glæder mig, tror jeg fik billet i november, og selvom jeg er højgravid så skulle jeg helt sikkert ind og opleve dem! Det var gennem Jesper arb jeg havde fået billet og jeg sku sammen med en af hans arbejdskammerarter derind også, så vi skulle starte med at mødes på deres hovedkontor i fields og spise noget lækkert mad og få noget og drikke og så var der arrangeret kæmpe VIP bus med bar og diskotek i til at kører os ud til Parken hvor aftenens koncert skulle nydes i fulde drag og den indre teenager skulle slippes løs... Troede vi i hvert fald! Indtil kl lidt over 18 da vi fik besked om at koncerten var aflyst fordi Robbie Willians havde fået madforgiftning... Ej jeg tror aldrig jeg har været så skuffet over noget! Det var simpelthen så underlig en fornemmelse. Jeg blev ringet op af en veninde der var ude i parken der sagde jeg ik sku komme derud for den var aflyst, det troede jeg bare ik på, men bagefter blev det bekræftet af alle de andre tilstedeværende deltagere der havde fået samme besked! Det mest sindsyge er så at der ikke kommer en erstatningskoncert, for sygdom er man naturligvis ikke herre over, men så kunne de jo gøre det godt igen for de mange hardcore fans der rent faktiske havde kæmpet for den her billet for meget lang tid siden, lørdagens koncert var jo den oprindelige koncert. Fredagens koncert var jo en ekstra koncert og den har man kunne få billetter til næsten helt op til koncert start så det er ikke de helt hardcore fans der var der der, og at det så er dem der netop bliver snydt er bare helt absurt! Syntes det er for dårligt de ikke holder en ekstra koncert når de måtte aflyse, jeg har så ondt af alle dem der kom meget langt fra, dem der havde betalt for transport langevejs fra og hotelovernatninger og så måtte gå hjem uden at have oplevet noget som helst andet end skuffelse! Vi var selvfølgelig bare skuffede og lidt irriterede over at være kørt fra lolland til kbh og måtte køre hjem igen, men det var bare irriterende jo, alle dem der kom længere væk fra, nej hvor må det være fustrerende at have betalt mange penge og glædet sig så meget og så bliver det aflyst!!! Det er bare unfair!!

Den officielle statement fra Take That lyder således:
Copenhagen July 16th

We are truly devastated to have had to cancel tonight's show in Denmark. This is the first show that we have ever had to cancel in our career as a band. It was a horrible decision to make and one we agonized over.

On Friday night, Rob suffered serious food poisoning from something he had eaten after the show. He was violently ill all night and well into the morning. At 10am this morning, he decided to relocate to his dressing room at the stadium, in the hope that he could recover and prepare for the show. Doctors visited him twice during the day and despite prescribed medication he was still vomiting at 4pm this afternoon. The doctor insisted that he was not fit to perform tonight.

The five of us then had a decision to make: Should we go on with the show without Rob or should we cancel altogether? What would be fairer to our fans? What would people want? It was a very, very difficult decision. In the end we felt that as this tour is about the five of us being back together, and about celebrating that reunion, it would be wrong to go ahead with the show. We also knew that no matter how hard we and our team worked, in the short time we had to make the neccessary changes to this hugely complicated and technical production, the show could never be what we wanted it to be, and nor could it be what our fans expect and deserve from us.

We are now back at our hotel and still cannot believe what has happened. Rob is still very unwell, and we are all just focussing on getting him better so we can put on our show in Amsterdam this coming Monday.

We would like to say from the bottom of our hearts that we are truly sorry to all of you who have bought tickets for tonight's show.

Thank you for your continued support.

Love Mark, Gary, Jason, Howard and Rob

Ingen kommentarer:

Send en kommentar