Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

mandag den 18. juli 2011

Kreativ dag...

Idag er første dag Jesper ikke havde ferie, Karoline har stadigvæk en uges ferie... ok indrømmet jeg glæder mig altså lidt til på mandag når hun skal i børnehave igen, men heldigvis var vejret da godt idag så hun har rendt rundt uden for meget af dagen. Rikke og Daniel var forbi og lavede noget på vores bryggers. Nu ser det ud som om det snart bliver færdigt, håber lidt på det er færdigt i løbet af næste uge senest! Lillebror kan jo komme ud hvornår det skal være og puslepladsen skal være derude så nu begynder panikken snart at indfinde sig haha, men mon ik det når at blive færdigt, han kommer nok ik før tid. Selvom jeg er meget sikker på min slimprop gik idag og maven er også sunket en del ned nu, så det er da altid noget. Skal til jdm imorgen så er spændt på at høre hvad hun siger. Skal scannes på fredag forhåbentlig for sidste gang også!
Så blev der også syet lidt til Karoline idag. Jeg fik også syet et par bukser til hende den andne dag så nu har hun fået et totalt Dora the Explora outfit med lange bukser, tunika og shorts. hun er bare smart og hun posserer meget gerne for kameraet når der er nyt tøj til hende.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar