Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

lørdag den 2. juli 2011

Touren er igang!!!!!

Sommerens højdepunkt (sådan tv mæssigt) for mig starter idag! Tour de France 2011 skydes igang her ved middagstid! Jeg glæder mig helt vildt til at følge årets tour. Glæder mig til at se hvordan rivaliseringen mellem Team Saxo-bank Sungard og Team Leopard Trek kommer til at gå, vinder Andy Schleck sit 1. Tour de France eller vinder Alberto Contador for 4. gang? Jeg hælder nok mest til at rutinen hos Contador vinder over ungdommen, og jeg holder vel et eller andet sted os mest med en danske hold... på den anden side så er Contador bare ikke særlig tiltaldende som person, han er ikke sympatisk hverken som rytter eller personlighed i mine øjne, i hvert fald! Alt det Contador mangler på den front har Andy Schleck!! Men han er ung han har kun kørt touren 3 gange mener jeg det er, og ja han har vundet ungdomskonkurencen hver gang, men alligevel... Om det bliver den ene eller den anden det ved jeg ik, det kan jo os være en helt 3. rytter melder sig men kan ikke lige se hvem det skulle være??

1. etape - 2. juli
I hvert fald bliver det spændende at følge et anderledes Tour de France i år, et Tour de France der starter med en 192 km lang etape i stedet for en prolog og en etape som slutter op af en lille stigning og ikke som en flad sprinter etape, et Tour de France der kun indeholde en enkeltstart men med holdtidskørsel igen, og et Tour de France der bliver mere spændende end det har været i mange år!

Der er 5 danskere til start i år, Chris anker sørensen, Nicki Sørensen og Brian Vandborg på Saxo-bank og Jakob Fuglsang på Leopard Trek og så Lars Bak på HTC-Highroad. Det bliver spændende at se hvordan de klarer sig også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar