Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

torsdag den 3. november 2011

Frederiks navnefest

Jeg er kommet lidt bagud med indlæg her på bloggen, så jeg har ikke fået vist billeder fra Frederiks navnefest som vi holdt lørdag den 29. okt. Vi var 35 hjemme i stuen, jeg var lidt skeptisk om vi ville kunne være i stuen så mange mennesker men jeg stolede på min mor som sagde at det kunne vi godt... Og det kunne vi sandelig også! Vi sad tæt men det gik rigtig fint. Vi fik lækker mad fra Beiers køkken som vamrt kan anbefales!! Der var masser af mad og det var så super lækkert! Til dessert havde jeg bestilt en Flåååååååt kage af Rikkes søster Heidi som man skulle tro var fuld proffesionel konditor så smuk blev den kage og hold nu op hvor smagte den fantastisk! Der var tobleronecreme og hindbærcreme i den, mums siger jeg bare. Og så var den jo et kunstværk!! Jeg havde bagt cupcakes ved siden af, de var os gode, men kagen trumfede det hele! Alle var vilde med den!! Frederik fik også så mange fine gaver, det er vi rigtig glade for! Det var en super god dag!!
Stuen pyntet i blå/grønt tema


Frederik og Bedstemor

Frederik og Tante Rikke










Ingen kommentarer:

Send en kommentar