Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

fredag den 9. september 2011

5 års bryllupsdag

Idag har Jesper og jeg været gift i 5 år, tænkt at tiden går så hurtigt. Vi har været sammen i ca 8,5 år, vi har på den tid boet 3 forskellige steder. Jesper lille kælderrum hvor vi startede ud, vores lækre lejlighed med havudsigt i Sundby og så de sidste 5,5 år her i vores dejlige hus i Frejlev. Vi har haft mange biler, har dårligt tal på hvor mange (vidst 6) vi har haft endnu flere katte (3 lige pt men der har været mange flere) vi har to hunde og selvfølgelig det vigtigste så har vi to vidunderlige børn, så vi har opnået en masse i vores tid sammen!! Her er lidt billeder fra vores store dag for 5 år siden!

Billedet til venstre er mit ynglingsbillede fra bryllupet, det er taget i våbenhuset lige inden jeg skulle gå ind, og min far ser så stolt ud, er så glad for han nåede at opleve bryllupet!

Mine arbejdskolleraer ved tandplejen lavede port med store tandbørster for os da vi kom ud, det var rigtig sødt af dem, og det havde jeg slet slet ikke forventet.

Der var 3 dejlige brudepiger, to små blomsterpiger, min kusine Sasha og Jespers søster Maja. Og så en brudepige, min bedste veninde Rikke.




Det billede der var i avisen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar