Velkommen til bloggen

Ja jeg vil ride med på blog bølgen og her er på siden vil jeg prøve at komme med indlæg om vores hverdag for at dem der kender os kan følge lidt med i vores liv! For alle andre kommer der indlæg om børn, Ergoterapi, slynger, kreative ideer, bøger og meget andet!

torsdag den 18. august 2011

Så blev det syet lidt nye ting...

Jeg har fået syet et enkelt par bukser til Karoline har syet dem i str 110 med tittekant, og det er første gang jeg har prøvet at sy det, og det var egentlig ik svært! Jeg syr tøj til hende i str 110 lige nu, det er lidt vildt for så stor er hun jo slet ik. Men så behøver jeg da ik klippe sømrum og så kan hun vokse i dem, de er lidt for store lige nu, men det går nok!

 


Så har jeg også syet et par små pige bukser til en veninde til barselsgave. (så nu håber jeg ik hun ser min blog, haha for de bliver først sendt til hende idag)

Jeg har temmelig mange shorts og tunikaer liggende der er klippet ud som jeg skal have syet sammen og sat til salg på min shop! Så har jeg os lige en masse slynger liggende der skal syes, så der er nok at se til. Frederik sover jo stadigvæk ret meget så det er nemt nok at sy mens han sover og så kan han os godt ligge ved siden af mig når jeg sidder og syr og følge med når han er vågen. Men gider ik sy for meget af gangen for så bliver jeg træt af det! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar